rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Bolulu Hasan Usta

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Tuzla Mahallesi Cahit Gündüz Caddesi No:34/C Ramos İş Merkezi Fethiye/ Muğla*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ı08.06.2026Sütlaç zaten 10 numara , ayrıca benim hatam farkında olmadan çatal koymayın demişim , ona rağmen rica ettim tekrar getirdiler , teşekkürler
...n06.06.2026Tatlıları muhteşem özellikle sütlaç , aşure ,profiterol en çok sevdiğimiz tatlıları .👏
...n24.05.2026Her zamanki gibi muhteşem 👏😊
...y14.04.2026Ürünlerin hepsi çok taze ve lezzetli o zaten tartışılmaz ama bu kadar ince düşünceli olmak ve notlara dikkat edip özenli olmak sanırım tek bu işletmede var çok teşekkür ederiz ilginize alakanıza
...l10.04.2026Gayet güzel alınır.
...ı17.02.2026Buranın ekleri bir başka
...n30.01.2026Biz 8 kişi küçük dilimlerle yedik lezzetli taze
...u07.11.2025Çok güzel hızlı da geldi ama pahalı �
...a27.10.2025Bayıldık bayıldık
...n08.10.2025Çok tazeydi ve lezzetliydi
...k04.07.2025Aldıklarımızın hepsi çok lezzetliydi.Hayal kırıklığına uğratmadıkları için çok teşekkür ederiz.Emeğinize sağlık
...a07.01.2026Cevizli portakallı kurabiye yerine susamlı cevizli bir kurabiye geldi yani tatlı yerine tuzlu. Geç saatte sipariş verdiğim için ugrasmak istemedim ama bilginiz olsun.
...r04.11.2025Lezzetliydi ellerinize sağlık benim damak şevkime göre et biraz fazla pişmişti sadece
...t31.08.2025Antep fıstığı tadı çok gelmiyor lezzeti iyi
...l08.08.2025guzel
...n08.08.2025Tatlılarını beğeniyoruz sadece ekmek kadayıfının üzerine istediğimiz kaymak oranı çok az bir tatlı kaşığı bundan sonra kaymaklı istemiyeceğim
...ç07.08.2025Salatalardan memnunum ama karadut suyu her zaman içtiğimiz değil ekşiydi
...i19.03.2026LÜTFEN KAŞIK KOYUN .
...m22.12.2025Fındık gönderilmemiş
...n17.11.2025Kazandibini beğendik güzeldi fakat profiteröl güzel değildi. Profiteröl hamuru yerine kek gibi bayat birşey vardı,pudingi de lezzetli değildi.
...ç13.08.2025tarçınlı kurabiye çok güzel, ekler ve şekerpare olmamış hiç.
...z02.01.2026Krolanlı pasta çok kötüydü. Neredeyse tamamı kremaydı ve çok az olan keki de bayattı
...i30.10.2025Aldığınız ücrete göre porsiyonunuz çok küçük
...l09.10.2025Salatanın sipariş verdiğim salatayla alakası yok. İçinde avokado, patates, brokoli YOK. Normal yeşil bir salataya et eklenmiş.
...n16.07.2025Antep fıstıklı kazandibinin bir özelliği yok lezzeti hoş değil. Farklı ama güzel değil
...n14.06.2026Hiç böyle bir aşure beklemiyordum. Görsele aldandım hayal kırıklığı
...a05.04.2026Hayatımda yediğim en kötü tatlı!!! Hatta yiyemedim, gelip alabilirsiniz. Tavuk göğsü kazandibi siparişi verdim, hiç alakası yok! Onkadar kötü ve o kadar şekerliydi ki , şekeri basmışlar tonlarca !!!
...a28.02.2026Misafirimiz var diye pasta siparişi verdik aldığımız pasta ters dönmüş şekilde geldi,zor durumda kaldık.Yenisi için görüştük ve neyseki hızlıca geldi,kötü başlayan sipariş olumlu sonuçlandı.
...n08.11.2025sipariş ettiğim trileçenin kapağı açılmış ve poşette ki tüm siparişlerin üzerine dökülmüş. .
...u25.08.2025Musteri ne sipariş vermiş haberiniz yok.hatalı olmalarına ragmen kendilerine ulaşırsanız laçka konuşmaları ile karşılaşırsınız. Bi ürün yoksa hiçbiyerde bulamazsınız derler.üzlup şart
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0388071561100011