rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

01 Adana Matbah-ı

KAPALI
TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Cumhuriyet Bulv. No:125/A Konak/İzmir*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z24.06.20261 lıtre ayran ıstedım 4 tane gonderırdıler bravo tebrık ederım etlerde guzeldı sadece catal ve tuz konulmamıs
...y21.05.2026güzel elinize sağlık
...z15.05.2026çok seviyoruz en çöp şiş burda
...y12.05.2026on numara elinize sağlık
...n11.05.2026çok iyiydi sıcacık geldi taze, sulu ve lezzetliydi kuryede nazikti ve hızlıydı teşekkürler
...y11.05.2026sıcak sıcak çok güzel yanındaki garnitürlerle sulu bir kanat elinize sağlık
...u08.05.2026çok güzeldi çok beğendik
...k26.04.2026Bu fiyata çöp şiş dürüm gayet lezzetliydi
...n24.04.2026Son zamanlarda yediğim ennn iyi ciğerdi, gerçekten çok lezzetliydi. Nota yazdığım soğanla ilgili ricamı geri çevirmediğiniz ve özen gösterdiğiniz için teşekkür ediyorum, tekrar elinize sağlık.
...f16.04.2026BİR ADANALI OLARAK ŞIRDAN VE MUMBAR GETİRMENİZİ ÖNERİEİM
...t02.04.2026Yoruma kapalı bir işletme, her şeyiyle olması gerektiği gibi. Emeğinize sağlık; Allah kazancınızı arttırsın.
...N11.01.2026Puanının düşük olmasına gerçekten şaşırdım. Siparişim hızlı geldi, ürünler sıcacık ve çok lezzetliydi. Porsiyonlar doyurucu, paketleme özenliydi. Puanlara aldanmayın. Ödediğim para helali hoş olsun.👏
...c13.12.2025Süperrrrrr👌
...u12.11.2025Gerçekten çok başarılıydı lavaş pide lavası gibi kalın ama lezzetli..Tadı damağımızda kaldı ellerinize saglık
...N26.09.2025elinize emeğinize sağlık ,yine çok memnun kaldık , sürekli sipariş veriyoruz zaten , puan neden bu kadar düşük anlamıyorum doğrusu...
...N20.09.2025elinize emeğinize sağlık çok beğendik
...n10.09.2025genelde güzel ama gündüz ile gece siparişi farklı gelio gece sakin diye daha güzel pişiyor ürünler
...N08.09.2025Muhteşemdi , elinize emeğinize sağlık çok beğendik
...i17.08.2025ciğer dürümleri harikaydı elinize sağlık
...l04.06.2026Tavuk kanat söyledik sıcacık geldi söylediğim gibi çok iyi pişirilmiş nefisti ama günahlarını almayayım 1 kilo değil gibi geldi bize. Yanında ayran göndermişler. Ellerinize sağlık, kesenize bereket
...Ş03.06.2026Her zaman soyledigim yer güzel ama bazen notları okumuyorsunuz patatese baharat istemedim mesela full baharatlı gelmiş
...n28.04.2026Çok yağlı ve sert fakat et severler sever ellerinize saglık
...Ş23.11.2025Salatanın yanında limon yollamanız lazım bir de sizden fiş istedim kdv yazan normal fiş her seferinde istiyorum ama gelmiyor
...l21.06.2026Et lezzetli ama porsiyon az. Dürümde etten çok salata var fp değil
...k01.08.2025Eksıkler vardı. Görseldeki gibi közlenmiş domates biber yoktu. Lavaş bayattı tavuklar lezzetliydi.
...z07.12.2025Güzelll
...y28.11.2025Harika. Hem zamanında teslim edildi. Hem de çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz
...ç01.12.2025Çok iyi adananız
...r17.10.2025Karisik izgara cok lezzetliydi.
...n12.06.2026Menü içinde ayran var ama ayranı koymamışlar .
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday00:0003:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59
Friday00:0003:30
Saturday00:0003:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0999114228300001