rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Fırın Safranbolu

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
BOSTANCI MAH. KOCAYOL CAD. OCAK APT NO: 26 B KADIKÖY/ İSTANBUL
...y23.06.2026taze,temiz,güvenilir ve lezzetli.tesekkurler
...u22.06.2026Çok iyiii
...n19.06.2026Tadelle kurabiyeler için notuma dikkat etmişlerdi. Lezzetli ve bol fındıklılar. 250 gramda 9 adet vardı. Glütensiz kurabiye de güzeldi. Teşekkür ederim.
...g17.06.2026Ganaj pasta çok iyi
...z17.06.2026Her zaman ki gibi harikasınız ürünlerinizin her birini zevkle yiyoruz tesekkurler :)
...m15.06.2026Çok güzeldi
...c12.06.2026tatlılar taze ve lezzetli. her fırsatta buradan sipariş ediyorum.
...n08.06.2026Teşekkürler çok lezzetliydi
...K07.06.2026hepsi çok güzel
...i01.06.2026simit her zamanki gibi çıtır çıtırdı. Ama gözleme içi boş ve tatsız,yağsız bi katmer gibiydi 🙈 Kinoa salatası da içinde sadece kinoa ve dereotu olan bi karışımdı. Macronun lezzeti gibi sanmıştım🙈
...s30.05.2026Hepsi taze ve çok lezzetli
...m22.05.2026Ekmekler o kadar lezzetliydi eve götürürüm dediğim ekmekleri bile ofis yedi bayıldı 3. Siparişi vermeye gidiyoruz
...İ17.05.2026yenılebılır ama çok ıyı değil😔
...k07.05.2026Ürünleri çok lezzetli.
...r07.05.2026Her gün sipariş veriyorum çok memnunum 🙌🏻
...n05.05.2026Brownie ve bal kabağına bayıldım!
...y22.04.2026mahallenin en iyisii!!! tartolet efsaneydi. kalite
...a16.04.2026Hepsi harikaydı simit aşırı gevrekti artık hep burdan alacağım
...z11.04.2026Harikaydı 🌟
...r08.04.2026Sandviçler o kadar bol ki evden çalıştığımız için haftada 3 4 buradan sipariş vermeye başladık umarım hiç değişmezler 😍
...n29.03.2026Simitler de çıtır çıtırdı. Şiddetli yağmura rağmen de getirdiler. Çok teşekkürler
...y15.03.2026teşekkürler herşey çok lezzetliydi
...n07.03.2026Kek güzel değildi maalesef ama her şeyi harika labneli adetinizi arttırın lütfen stok olmuyo
...y05.03.2026çörekle ve baklavak söyledik ikiside tazeydi .kuryede hızlıydı. teşekkürler
...u28.02.2026Ramazan pidesi çok güzel
...r21.02.2026Söğüş tabağının görselde göründüğünün yarısı geldi. Buna rağmen simitle çavdar ekmeği şahane
...u15.02.2026Sigara börekleri sıcacık ve çıtır çıtır geldi, harikaydı
...r11.02.2026İspanyol Kek lezzetli. f/p de çok iyi
...r05.02.2026Herşeyini çok seviyorum
...ğ21.01.2026Her gün simit alıyorum on yıldız olsa on yıldız vereceğim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: gerekgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0394104003200001