rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Mantı
  • Express Teslimat

Kayseri Gurme

KAPALI
TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Harbiye Mh. Veznedar Sk. No:34/B Çankaya/ANAKARA
...v05.06.2026biraz yavaş geldi ama dışardan söylediğim en iyi mantıydı önerilir
...ı03.06.2026sıcak ve lezzetli
...m10.04.2026Çok lezzetli ve porsiyonlar doyurucu
...z09.04.2026Sık sipariş veriyorum gayet güzel
...T05.02.2026Lezizzzzzzz
...l01.10.2025guzellldii ancak bi tik kiymasi artabilir
...m04.09.2025on numara ✌️
...a30.08.2025Bohça ve Hakiki Kayseri Mantısı 1.5 porsiyon söyledik, oldukça doyurucuydu tadı da diğer mantı yapan yerlere göre çok daha iyiydi. Ellerinize sağlık
...t14.08.2025mantilar çok güzeldi çok beğendik
...l13.08.2025Mantı ve katmerler çok lezzetli ve güzeldi. Sıcak geldiler. Porsiyonlar Restoranda gelmiş gibiydi. Porsiyonlar yeterli ve doyurucuydu.Soğuk çorba da çok lezzetliydi. Mutlaka tekrar sipariş vereceğim �
...r01.07.2025Yediğim en lezzetli mantılardan biriydi, elinize sağlık!
...N27.06.2025Bi kaşık alıyorsun Kayseri’desin o kadar iyi:) elinize emeğinize sağlık çok beğendim
...i25.06.2025Çok iyi
...n28.02.2026Lezzeti yerinde ve dagilmadan geliyor. Etli yaprak sarmanizin bir suredir olmamasi uzucu.Dondurulmus manti ve katmer icin fiyatlar bir tık yuksek sadece.Lezzetler iyi tesekkurler kolayliklar.
...k11.12.2025gayet lezzetliydi.
...k30.10.2025Önceki içli köfteleriniz daha güzeldi ama bu da iyi. Sarma da gayet lezzetli ellerinize sağlık.
...a20.10.2025Siparişim çok geldi. Ancak porsiyonlar büyük mantı lezzetliydi.
...i04.10.2025Eskiden kıyması daha yoğundu şimdi daha fazla hamur tadı geliyor.
...ı01.09.2025Her zamanki gibi mükemmel, tuz oranını artırmışsınız çok iyi olmuş. Sadece bu sefer hamurlar biraz az pişmişti. Bu kadar sıcak göndermeyi nasıl başarıyorsunuz tebrikler.
...u17.08.2025çok geç gelmesi dışında her şey iyiydi. eskiden sumak da gönderilirdi, o yoktu bu sefer ama lezzet aynı süper.
...e03.05.2026Eeeeehhhh yenir elinize sağlık
...a25.01.2026Muskada et yok gibi bir şey. Patatesli ise çok iyi.
...n28.09.2025Bu restoran galiba sadece kayseri mantıyı güzel yapıyor
...k30.10.2025Çok iyi, porsiyon gayet yeterli, Nutellalı katmer de iyiydi
...m22.10.2025Mantıya sosu çok fazla koymuşsunuz, çorbamı içiyorum mantımı yiyorum belli değil ya. Göz var nizan var yani, fazla koyduysan öyle göndermde yani süzseydiniz biraz. Az biraz özenin ya
...a06.07.20251.5 porsiyona göre azdı. yoğurt ve salça lezzetsizdi mantida ayni sekilde.
...m20.04.2026Mantıda berbat bir koku vardı. Dünya kadar para verip en lezzetsiz en kalitesiz yemeği yemek insanı gerçekten üzüyor. Bir daha asla.
...l21.12.2025hamuru yogururken kiyma ustanin aklindan gecmis sadece
...ü01.09.2025İçinde kıyma yoktu
...r01.10.2025Parama mı üzüleyim bir tat alamadım aç kaldığıma mı üzüleyim mantı istiyorum taş gibi yani hiç iyi pişmemiş hiç memnun kalmadım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1520:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: zengergida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0997153546700001