rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Adıyaman Çiğköftecisi Neslihan Abla

KAPALI
TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kızılay Caddesi, No:20*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k30.05.2026Yorumlardan kaynaklı soru işareti vardı ama yani dünyayı yeniden keşfetmeye gerek yok, çiğköfte çiğköftedir ve elinize sağlık gerçekten de güzeldi. Teşekkürler
...ş23.05.2026kargocu çok iyi biriydi memnun kaldık
...k18.06.2026gerçekten harika çok lezzetli artık burdan sipariş vericem ellerinize sağlık
...Ş06.05.2026Sos çok ıslatmıştı ama iyidi
...k14.04.2026On numara 5 yıldız elinize sağlık
...n03.04.2026uygun fiyat daha nolsun
...i04.02.2026İnsanlar neden kötü yorum atıyor hiçbir fikrim yok gayet lezzetliydi, kalitenizi bozmadan böyle devam etmeniz dileğiyle.
...a07.09.2025hızlı ve temiz
...u14.05.2026Ellerinize sağlık çok lezzetli
...r25.01.2026Ellerinize sağlık çok lezzetliydi
...k27.12.2025Mükemmeldi elinize sağlık.
...e19.12.2025sipariş çok hızlıydı çok teşekkür ederim
...l02.12.2025Çok güzeldi.
...n24.11.2025çok iyiydi
...s26.10.2025Bence gayet iyi teşekkür ediyorum
...M18.10.2025hızlı teslimat ve lezzetli ürün
...ç23.09.2025Tadı gayet güzeldi ellerinize sağlık
...n10.09.2025çok güzeldi teşekkürler
...r15.10.2025Çiğkoftenin kivami ve tadini begenmedik alinip durume surulmeyecek kadar cıvıkti ama teslimat iyiyidi.
...ü15.06.2026Lavaş çok kuru beğenmedim
...k06.06.2026Çok kötüydü
...z03.05.2026Tadı oldukça kötü yani bi çiğ köfte bi göbek marul nasıl bu kadar kötü olabilir bilmiyorum acılı olan da hiç acılı değil.
...n28.04.2026Berbat
...k25.03.2026Çok yaman bir tadı vardı begenmedik aldığımız için mecbur yedik
...ş14.03.2026Olabilecek en bayat lavaşla olabilecek en gevşek şekilde poşetin içine bırakılmıştı resmen. Bildiğiniz yerlerden alın çiğköfteyi ilk defa dendim ama bir daha almam.
...u24.07.2025marul çürüttü. başkada bir yeşillik yoktu nane maydonoZ olabilirdi yada roka
...n25.06.2025çiğköfte iyisi ama marul lun sadece beyaz taraflarini geldi oyuzden o kotuydü
...ı29.01.2026İnanılmaz lezzetsiz. Rengi açık. tatsız, macun gibi.
...u20.12.2025hiç beyenmedim 1 kilo çiğköfte istedim 1 tane limon göndermiş bide marul yıkanmamış sıfır memnuyet hiç beyenmedim
...r14.11.2025serviste sikinti yoktu ama lezzet olarak hic bana gore degil icinde farkli bir baharat var
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday00:0000:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59
Friday,Saturday,Sunday00:0000:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: neslihan.urun@hs01.kep.tr

MERSIS No: neslihan.urun@hs01.kep.tr k