rider-banner-icon
  • Burger
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Mixsos

3.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
atatürk bulvarı kent meydanı karşısı no 59 / b
...k18.05.2026soğutmadan çabuk getirdiler çok lezzetliydi, beğendik, tavsiye ederim ,
...z09.05.2026Dürüm çok lezzetliydi ve sipariş de çok hızlı geldi teşekkürler
...t03.05.2026Hızlıydı ve güzeldi ancak biraz daha soslu olabilirdi.
...l23.04.2026Yine ben yine ben yine ben. Beş yıldız 🤩
...l23.04.2026Psikopatına ayrıca bayıldım, müdavimi oldum artık elinize emeğinize sağlık. Kolaylıklar diliyorum 🌿🙏🏽
...l12.04.2026Memnun kaldık çok güzeldi, fakat bir dahakine ketçap mayonezi unutmazsanız çok memnun olurum. Bol bereketli kazançlar diliyorum. ✨
...r02.02.2026Çok güzeldi hamburgeri hızlı ve sıcak geldi patatesler biraz yumuşaktı onun dışında süper 👌
...t03.12.2025iş yeri de kurye de inanılmaz ilgili ve tatlı insanlardı, teşekkür ederim ve yemekler gerçekten lezzetliydi .
...n05.11.2025biraz geç gelmesine rağmen güzeldi kurye güler yüzlüydü
...o23.06.2026Genel olarak güzel lakin, İç malzemesi ve et oranı daha fazla olabilirdi
...n06.09.2025Birazcık sosu tuzluydu onun dışında söylenecek bişey yok🤌🏻
...ş10.08.2025tşk ederim.
...i06.09.2025Kuryenizi değiştirin
...u20.10.20252 ayran gelmesi gerekirken tek ayran geldi. sipariş yola çıktı dendikten 40 dakika sonra ulaştı. dürümde yanık kokusu vardı. tavuk burgerler güzeldi
...m03.06.2026çok geç geliyor
...n17.04.2026Tadı güzeldi ama hamburgerin içinde köftesi tek vardı domates turşu soğan marul yoktu
...k15.02.2026tadı çok güzel ama ekstra soğan halkası aldım ve gelmedi onun haricinde güzel ama eksik
...k30.07.2025Tavuk yanmıştı tadı o kadar güzel değildi
...k13.06.2026ayran gelmedi
...r09.06.2026yemeğim buz gibi geldi ve içeceğim ve soğan halkamı getirmediler. daha sonra getirdiler bir daha buradan söylemem
...l23.05.2026çok kötüydü patatesler buz gibiydi kağıtla ekmek birbine yapışmıtı yiyilecek gibi değildi
...l23.05.2026Kuruydu yanık tavuk lavaş👎🏼
...a17.04.2026Cheddar yoktu içindeki patateslerin hepsi yanmıştı malzeme çok azdı dürümün sonları sadece ekmekti
...l28.03.2026Ölüyommmm
...n12.01.2026Dürümleri güzel ama sürekli siparişi yanlış getiriyorlar bu yüzden bir daha tercih etmeyeceğimiz bi restorant
...k19.10.2025Buz gibi geldi siparişim !!! Çok geç geldi zaten 1 saat sonra falan. Ödemeyi kapıda kredi kartı seçmeme rağmen kurye geldiğinde pos cihazımız yağmurda bozuldu falan dedi. Hiç tavsiye etmiyorum!!!!!!!!
...n10.10.2025İlk açıldığı zaman yemiştim o zaman baya güzeldi ama baya bozulmuş. öncellikle dürümde yoğun bı koku vardı sanki çiğ tavuk kokuyordu. nerdeyse hiç sosta yoktu. ve iki tane sarımsaklı mayonez gelmedi
...m12.11.2025Kolay yorum yapmam hatta bu 2. Falandır 30 yaşındayım böyle döner yemedim etler buzluktan cıkmıscasına sert ve kıtırdı yani kaç günlüktü bilmiyorum tavuk nasıl o hale gelir anlamam ama sakın denemeyin
...N01.10.2025Sipariş yazısını hiç okumuyor musunuz? Kola istedim ayran geldi yanında biber istedim göndermediniz. Dürüm soğuk, teslimat yavaş. Gerçekten berbatt!
...r08.11.2025Aşırı küçük dürümler geldi asla fotoğraftaki gibi değildi beğenmedim ayrıca kurye 1 buçuk saatte geldi çok kötü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hamza Di̇zman

Mixsos