rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Anteplioğlu Mehmet Usta

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 57 inceleme
Küçükköy Yolu Cad. NO:99
...y22.04.2026Şans eseri denk geldim iyi ki sipariş etmişim ben şerbetli baklava sevmem ama kardeşim bayılarak yedi helee soğuk baklava ayy en sevdiğim bi de halka tatlısı arayışındaydık sonunda güzel yapanı bulduk
...l12.04.2026Çok lezzetli , Taze ve hızlı geldi teşekkürler
...n12.04.20263. Kez sipariş vericem gerçekten baklavası ve soğuk baklavası aşırı güzel ne çok şekerli ne az, tam yerinde tatları. İkramları için de ayriyetten teşekkür ederiz
...n19.03.2026Gayet güzeldi
...ğ17.02.2026Belirtilen sürede geldi, hepsi çok güzel ve tazeydi. Doğum günü kutlamak için mum talebim oldu 1 adet kendileri sağolsun bir kaç tane mum ve maytap göndermiş 🥺❤️
...Ç12.02.2026Çok taze sıcak çıtır çıtır geldi kesinlikle tavsiye ederim şerbeti hafif güzel 👍🏻 ikram için teşekkürler 🙏🏻
...U02.02.2026Çok hızlı geldı tskler
...u15.01.2026Hersey çok güzel ve tazeydi elinize emeğinize sağlık 🙏
...n15.12.2025tadı güzel ve tazeydi teşekkürler
...z25.11.2025Yeniliklere açılmamız adına farklı tatlılarından ikram göndermişler hersey mükemmel lezzetliydi şekerpare ❤️
...r25.11.2025Halka tatlısı çok iyi, teşekkürler..
...t21.11.2025İkramınız içinde teşekkür ederim❤️
...a25.09.2025Ben çok beğendim şöbiyet ve fıstıklı baklavasını sadece biraz şekerlenmiş sanırım beklemiş ama ellerinize sağlık
...l18.01.2026Gayet iyi
...n15.04.2026Baklava kalmadığı için şöbiyet yollanmış. Keşke önce arayıp söylenseydi. Tadı fena değil ama şöbiyeti daha hamur gibi geldiği için tercih etmem normalde, sorsaydınız cevizli baklava bile olur derdim.
...a08.01.2026Tulumba çok kötüydü yiyemedim ama gönderdiğiniz halka tatlıdan gayet güzeldi
...ı08.10.2025kalite zayıf
...u09.05.2026Bayattı..
...z06.05.2026Bayattı. Ofisteki abilerime bi halka tatlısı ısmarlamak istedim. rezil oldum. bana kalp kırıcı sözler söylediler. ağladim
...n24.02.2026Bu kadar soğuk baklava görmedim soğuk baklava hariç herşeye benziyor içinde Antep fıstığı yerine bezelye var galiba süt desen üstündeki çikolata tuzu garip baya beklemiş üründü galiba acayip berbartı
...n01.12.2025Geç geldi
...ı09.01.2026Sipariş verdiğim ürün yoktu daha ucuzunu yolladılar fiyat farkını vermediler bir de üstüne full glikozlu çok beklemiş bir tat baskındı
Monday,Friday08:3023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: