rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Mehmet Usta Tatlıları

4.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Güzelyalı Mah. Mithatpaşa Cad. No:1063/A Konak/İzmir
...r13.06.2026Lezzetliydi, ikram için teşekkürler.
...r09.06.2026Fiyat performansı güzel
...z01.06.2026harikaydı elinize sağlık ufak sürpriz için teşekkürler kalite :)
...n31.05.2026Bayram günü çok hızlı ve özenli gönderildi bir de profiterol ikram yollamışsınız teşekkürler 🙏
...r01.06.2026Beğenerek sipariş verdiğimiz işletme. Şu ana dek 1 defa sorun yaşadık. Onun dışında hizmet kalitesi gayet iyi
...i25.05.2026ikram siparişten büyüktü duygulandırdı beni :) kalitesi zaten şaşmıyor teşekkürler 🫶
...r24.05.2026muhtesemmm
...u15.05.2026özellikle künefe 10 numara 5 yıldız
...r15.05.2026Merhabalar. Öncelikle Kuru Baklava çeşidi son dönemde çeşitli işletmelerden yediğim baklavalar arasında en iyisiydi. Diğer taraftan ikram olarak gönderdiğimiz oreolu tatlıyı prestij açısından kaldırın
...u15.05.2026Yorumlara bakarak siparis verdik ve pisman olmadik, gercekten cok begendik, elinize saglik. Ikram icin tesekkürler
...m06.05.2026Siparişimin yanında gelen ikramlık hediye için çok teşekkürler. Baklavanız ve kazandibinizde güzeldi.
...n29.04.2026Ne zaman İzmir’e gelsem sipariş veririm kazandibi güzeldi limonlu dondurma buzluydu çok tat alamadık
...N27.04.2026Her zaman harika
...k27.04.2026hem triliçe hemde ikram çok lezzetliydi teşekkürler
...r26.04.2026Hep çok güzel, ikram göndermeleri de çok ince sadece geçen siparişimde soğuk baklavayı hiç beğenmedim bozuk gibiydi ama normalde her şeyi çok güzel.
...ş25.04.2026artık buradan sipariş vereceğim gerçekten lezzetli, şerbeti biraz daha az olursa harika olacak
...e23.04.2026Her şey için teşekkürler,bol kazançlar.
...n20.04.2026çok beğendim ellerinize sağlık
...ş16.04.2026Tulumba tatlınjz her zamanki gibi çok güzeldi, yanında gönderdiğiniz küçük hediyeniz için de teşekkürler.
...n15.04.2026güzelyalıdaki en iyi esnaf bence hem kaliteli ve güzel tatlıları var ve her siparimde mutlaka farklı bir ikram tatlı gönderirler 2 yıldır sadece burdan tatlı dondurma söylüyorum.Bol kazançlar dilerim
...n15.04.2026her siparişte gönderdiğiniz ikramlar için çok teşekkür ederiz bol kazançlar dilerim
...z15.04.2026Hem çok hızlı geldi yine hem lezzetli ikram içinde çok teşekkür ederi ellerinize sağlık
...z13.04.2026Künefenin delisiyiz. Kilo üstüne kilo alıyoruz Allah yardımcımız olsun o künefe çok güzel ya
...K11.04.2026hediyeniz için teşekkür ederim
...ş08.04.2026Gerçekten künefede tereyagı tadı efsaneydi. Biraz daha şerbetli olsaydı İzmirde yediğim en güzel künefelerden biriydi
...y06.04.2026Porsiyon fazla ve ekstra tatlı koymuşlar, lezzetli de
...n05.04.2026muazzam
...z03.04.2026Çok güzeldi
...t28.03.2026Her zamanki gibi mükemmeldi geçen sefer midye bittiği için bu sefer varmış hemen sipariş ettim yanına ekstradan magnoliada göndermişsiniz çok incesiniz çok teşekkür ederim :)
...t27.03.2026Akşam saatinde vermiş olmama rağmen siparişi tazeydi kullandıkları şeker Antep fıstığı kaliteliydi yıllardır yediğim tatlıcıyı unutturdu ayrıca ekstradan gönderdiğiniz kazandibi için teşekkür ederim:)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Veysel Bukin

Mehmet Usta Tatlıları