rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Meatballs
  • Manti
  • Patisserie & Bakery
  • Pasta

Aala Kahvaltı & Börek & Gözleme & Mantı

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 100+ reviews
Reyhan Cad. No : 69AA Sky Acarlar Sitesi
...n5/16/2026Kuryeden aşırı memnunum Sabırla ilgilendi oluşan sorunda başka hiçbir adresi tercih etmem sipariş için bundan sonra
...l1/9/2026Gözleme güzeldi ellerinize sağlık
...r12/7/2025Mıhlama ve pişi sıcak geldi lezzette harikaydı ellerinize sağlık
...r10/7/2025Eve kadar sıcak geldi. Normalde canim pêk cekme Gözleme ama kaşarli gözlemeleri lezzetli ve doyurucuydu.
...i7/3/2025Mantı süperdi sıcak ve hızlı geldi süper kalite süper lezzet 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️
...i7/3/2025Gözleme çok güzeldi taze ve sıcak geldi pişi tabağıda öyledi süper kalite süper lezzet
...K10/19/20253 lü pişili tatlı kahvaltı tabağı söylüyorum 2 seferdir tabağın içinde bir tane haşlanmış yumurta var ekstra bir yumurta daha ilave ediyorum ama 1 yumurta geliyor gözden kaciyor sanırım bilginiz olsun
...l9/22/2025Menemenin sucuksuz gelmesi dışında başarılı
...E8/17/2025Kıtır kıtır ekmekle denemenizi öneririm daha iyi oluyo mıhlama ile veya trabzon ekmeği ile.
...r1/18/2026Çi böreğin birinin dışı yanmış, birinin içi hamurdu, kıyması tuzsuzdı, yumurtalı gözlemeye beyaz peynir istemiştim, kaşar peyniri konulmuştu, üzgünüm
...a1/3/2026Patsoyu nasıl kötü yapabilirsin ? Malzemesi çık azdı. Ayrıca ekmeğin içine ketçap mayonezi basarken kime sordunuz?
...r11/16/2025Gözlemelerini begeniyordum. Hep de burdan siparis veriyordum. Bu sefer kaşardan kacmışlardı. Gözlemeye sizle baslamistim. Sizle de bitirecegim.
...u11/3/202545 dkkada geldi ana yemekleri de getirmemişler kesin ürün yoktu unuttuk ayana diğer şeyleri satabilmek için bekledim boşuma burdan sipariş vermeye değmez
...r10/5/2025Keşke zeytinleri de koysaydınız
...c8/22/2025Adana börek fena değildi ama gözleme yediğim en kötü gözleme idi. Patetesi mi ekşi yoksa kızartma yağı kullanılmış kızartma yağı mı böyle bir kötü tat olamaz.
...ı8/18/20256 adet kıymalı çi börek siparişi verdim sadece 3 adet kıymalı çi börek geldi diğerleri patatesliydi. Kıymalının tadı güzeldi
...ç7/27/2025Hiç pişi gibi değildi. Gerçekten yiyemedik sıcak geldi ama tadi kötüydü . Pişi gibi değilde donut hamurunu kızartılması gibiydi. 10 tane söyledim ama 3 tanesini yiyebildik
...ş7/19/2025hamuru yanıktı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:00

Restaurant information

KEP Address: volkanyildirimcemileodaci.adiort@hs01.kep.tr

MERSIS number: