rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Bolulu Hasan Usta

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
HÜSEYİN AVNİ ULAŞ MAH. ALPARSLAN TÜRKEŞ BLV. 7 NO: 19 G PALANDÖKEN/ ERZURUM
...ı09.06.2026Siparişimde olumsuzluk yaşadım fakat işletme müdür o kadar güzel yardımcı olup aksiyon aldı ki ürün yenilenip en kısa zamanda bana teslim edildi kendi elleriyle hemde çok teşekkür ederim
...Ç05.06.2026Ürünleri gerçekten çok lezzetli ve hizmet noktasında çalışan arkadaşlar çok başarılılar. Kendilerine çok teşekkür ediyorum ve BHU yu ısrarla tavsiye ediyorum.
...n25.05.2026Hem hızlı geldi, hem de salata malzemeleri oldukça tazeydi. Çok beğendim ve favorilere ekledim 👌
...n02.05.2026Belki doyurucu olmaz diyerek 2 farklı tost söyledim, fazla geldi. Hem avokadolu hem de kaburga etli tostlar hem lezzet hem de doyuruculuk olarak çok çok üst seviyedeydi, ellerinize sağlık ✌️
...r09.04.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık
...k05.04.2026erzurumdaki en iyi paket servis paketleme harikaydı yemek lezzetleride biraz geç tanıştık ama olsun🙏🏻
...n09.03.2026Notunuzu ve hediyenizi aldım. Ders arasına denk geldi, alabildim. Teşekkür ederim
...i23.02.2026siparişim geciktiği için fazladan tatlı koymuşlar teşekkür ederim
...t06.02.2026Ne söylesem güzel lezzetli özenle hazırlanmış geliyor , evde yemek yiyeceksem direkt buradan sipariş veriyorum 🌿
...k01.02.2026Tatlılar her zamanki gibi çok lezzetliydi. 🤤
...u28.01.2026Avakadolu tost çok lezzetliydi, boyoz da sıcak geldi ayrıca yanında gönderdiğiniz ikram için teşekkür ederim�
...z16.12.2025Güzel paketlenmişti ve sıcak geldi ürünler genel olarak lezzetliydi teşekkürler
...N26.11.2025Abi çok iyisiniz ya, tostlarınızın her biri ayrı bir güzel, ellerinize, emeğinize sağlık.
...r12.11.2025Avakadolu tost güzeldi beğendim. Hızlı geldi .
...a05.11.2025Acı biber reçelini restoranda yemiş çok beğenmiştim çok güzel erken geldi
...r24.10.2025Böreği ve boyozu çok güzeldi ve sıcak geldi
...k07.08.2025Gerçekten sizden gelen her şey çok lezzetli lakin akşam saatlerinde servis olmaması çok kötü
...l15.07.2025Harika
...r11.06.2026lezzet konusunda hiçbir sorun yok porsiyon doyurucu yanında patatesle geldi ancak içerisinde füme eti az koyulmuştu aşırı yumuşaktı insan tost diyince çıtır bir tat bekliyor bu yumuşacıktı
...l19.03.2026Hazır ürün olmasına rağmen çok geç geliyor
...k05.03.2026Tatlı güzel ancak istediğim reçelin son kullanma tarihi yarın geçiyor. Bu kadar yakın tarihli bir ürün göndermeniz hoş değil.
...z07.01.2026Merhaba. Biri kıymalı biri ıspanaklı kol böreği söyledim ama ikisi de ıspanaklı gelmiş. Sanırım bir karışıklık olmuş. Onun dışında güzel hazırlanmış bir siparişti. Yeşilliği ile birlikte hazırlanmış.
...r12.11.2025Sipariş hızlı geldi . Kol böreği de lezzetliydi .
...n25.04.2026pastanın tadı normaldi fakat pasta tek kişilikti evet küçük olması normal ama kadar küçük miniboy olmamalıydı elinize sağlık 😊
...u24.06.2026Harikaydı hem tatlı çok güzeldi hem servis içeriği çok iyiydi.
...n26.11.2025Tadı güzel fakat taze değil yakıştıramadım
...t18.11.2025Çok geç geldi ikinci kez böyle oluyor onun dışında lezzet güzel
...u17.07.2025Özellikle mum istedik konulmadı hassassiyet isterdik
...k02.04.2026Risottosu kurumuş şehriye gibiydi normalde yerinde yediğim yemek gelenden çok farklı. tavuk ve sosu güzel
...t09.12.2025paketlene güzel yapılmamış tüm sos poşete akmış
Monday09:0021:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday09:0022:00
Saturday,Sunday08:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0629159274900001